23 Nisan 2011 Cumartesi

uzun kulaklar

 pembe uzun kulağım çok severek ördüm bu oyuncağı pembe panter için almıştım ipi ama yolculuk çıkınca kısmet olmadı panteri örmek nasip uzun kulağaymış yeşil şapkası ve atkısıyla çok sevimli oldu



 bu uzun kulağı arkadaşım ördü benim ördüğüm pembişi çok beğendi onada mavi şapkalısını yaptık resimdeki yaramazda benim tatlı cadım resim çekmek çok zor çoook ben düğmeye basınca elini uzatıverdi ve kareye girdi :)
bu kremlerin biri benim biri arkadaşımın el emeği papyonarıyla çok şıklar ama değil mi :)oğluiunun odasına koyacakmış güle güle oynasın 

ve toplu bir resim çekelim değilmi tatil hatırası bunlar boş durmadık gezerken (:

2 yorum:

  1. çok güzeller bütğn bıdıklar böyle sanırım nasıl almak istiyo:))

    YanıtlaSil
  2. yeni ördüğüm zaman çok fena oluyor hele dikmesi ağlayıp duruyo ver diye
    resim çekerrkende aynı düğmeye basıyorum vee yağmur nisa yine parmağını sokmuş oluyor :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...