10 Mart 2012 Cumartesi

Bisküvili kolay pasta

Alt taban malzemeleri

1 paket petibör(ben 2 paket kullandım)
2 yemek kaşığı kakao
Yarım paket margarin erimiş
2 çay bardağı süt

Muhallebi için

1 litre süt
2 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yemek kaşığı pirinç unu
1 yumurta sarısı
7 yemek kaşığı toz şeker
Vanilya(bn vanilya eklemedim muhallebi piştikten sonra krem şanti döküp çırptım )
Yarım paketten az margarin
En üstüne kakao

Alt taban malzemelerini karıştırıp hazırladığım harcı borcama sıkıca bastırıp yerleştirdim üstüne muhallebiyi sıcakken döktüm. Yine soğumasına izin vermeden kakao ile süsledim.
Arasına cevizde konabilir. Biz böyle tercih ediyoruz. Pratik bir tatlı yapacak olanlara afiyet olsun :)



1 yorum:

  1. Ne pastalar yedim ama bisküvili pastayı hiçbirine değişmem. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...