12 Kasım 2012 Pazartesi

tütü yaptık prenses olduk

 uzun zamandır yapmak istediğim birşeydi tütü ama bir çok şey gibi bunuda sürekli erteliyordum çok zor değil 1saat içinde bitti tütümüz eğer bir kız çoçuğa sahipseniz mutlaka yapmanızı tavsiye ederim kesinlikle bayılırlar gecen sene sürekli pepe pepe derdik bu sene pepeden vazgeçtik prenseslere taktık anne ben pamuk prensesim anne benim neden tacım yok ben nasıl prenses olucam şimdi anne benim neden kanatlarım yok anne anne sorular sorular :)
 kızım bu kadar prensesliğe meraklıyken aldım tülü makası elime sağolsun ülkü de bana yardım etti :)
olurmu olmazmı derken başardık tütümüzü tüller evde vardı kızım doğduunda bebej şekeri yapmak için almıştım ondan artan bir miktar tül birazda evdeki çieçklerimin tüllerini çıkarmıştım taşınırken lastikte vardı yetti arttı bize

 malzemeler

  1. lastik
  2. renkli tüller
  3. makas 
 ben 10ar cm genişliğinde kestim uzunluğuda rastgele yaptım dizleerine kadar bazı parçalar daha uzun
 karton parçası ölçerken keserken rahat oluyor :)
 önce kızımın beline göre lastiği ölçtüm sonra sandalyeye geçirdim lastiği rahat çalışmak için sonra bu şekilde alttan geçirerek düğümler attım sabitledim lastiğe


 araya beyaz tüllerde ekledim
 saçımızada taç yaptık taçsız olurmuymuş hiç prensesler :)

 elimizede çiçekmi desem asa mı desem canavar kovalayıp yok etmeye yarayan ama kızımın bayıldığı bir aparat işte o kadar beğendiki oynamaktan o gece parçaladıı onu :=)
 maşallah demeyi eksik etmeyelim nazara inanır ve çekinirim
sonuç mutluluk eğlence ve dünyalara değişilmeyen evlat tebessümü kahkası 
sizlerle paylaştım sizde yapın evlatlarınızı mutlu edin onlar herşeye değerler 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...