17 Aralık 2012 Pazartesi

doğum hediyesi küçük bebekler








aslında yarımlar daha yapılacak işleri var ama eklemek istedim hemen yarımlarını bu ara tamamlayamayacağım çünkü :)
minik bir kundak veya minik bir sepet daha karar vermedim bu bebekler doğum hediyesi olarak yapıldı aslında bunlardan bir sürü yapıp bebek şekeri olarak eve geln misafirlerede verilebilir farklı ve özel olur magnet olabilirler arkalarına birer mıktanıs melek kanatları eklenebilir belki bir önlük :)
üstüne iliştireceğiniz bir küçük altınla çok şık bir hediye olabilirler hemde bebeğin ilk oyuncağını vermiş olursunuz.
ben bu amigurumiye nerden sardım acaba :) bağımlılık oldu bu iş en çok kızımın işine geliyor tabi heryer oyuncak doldu elime tığ alıyorum anne bana ne örüyosun akşam bu bebekelrle uyudu sabah uynaıp yanıma geldiğindede bebekelr elinde emzikli olmalı çok hoşuna gitti birde küçüçükler avuç içi kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...