30 Ocak 2013 Çarşamba

ikiz uykucu bebişler






Kayra ve Mira ikiz kardeşler için ördüğüm uykucu bebekler umarım bebeklere güzel uykular götürürler sağlıkla huzurla büyüsünler.
ikiz bebek büyütmek çok güzel bir duygu olsa gerek ve güzel olduğu kadarda zordur tabi küçükken hep ikizleirm olsun isterdim kızımı büyütürken iyikide ikiz değilsin kızım dediğim anları hatırlıyorum :)
sizde bu uykucu bebişlerden satın almak istiyorsanız yagmur812@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. kapıda ödemeyle gönderiyorum. 

4 yorum:

  1. canan çok güzel olmuş bebişlerin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Cokkkk sirinlerr bayildim

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel ayrıca verdiğin destekle örmeye devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
  4. merhabalar ben bunların açıklamalı modellerini nerden bulabilirim :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...