24 Ocak 2013 Perşembe

kızımın yeni el işleri

 bunlar kitap ayraçları aslında ama biz buzdolabı süsü yaptık kendilerini çünkü hanım hanım hamarat kızım mutafağa girip çıktıkça yerlerini değiştiryor magnetlerle tutturuyor onları ee kendi yaptıya gururlanıyor tabi :) bu tırtılımız kızımın adını yazdık noktalarına bunu yapmak için kızım odasından boy boy yuvarlaklar topladı
 buda şaşı kurbağamız çok tatlı ama değil mi :)
 oo buda koca burunumuz :)
 bu ağacımızda parmak baskısı ile yaptık kızımın parmakların ı boyadım o parmak bastı heryerine oldukça eğlenceliydi tavsiye ederim tüm annelere güzel zaman geçirdik :)
 bu da el baskısından yaptığımız resim
ve çam ağacımız aslında kat kat çok güzeldi keşke yapar yapmaz çekseydim resmi ama üşendim ertesi gün çektim bu resmi sürekli kızımın elinde olduğu için biraz hata baya baya bozulmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...