26 Mayıs 2013 Pazar

keçe denemelerim

Keçe işinde çok iddialı değilim hep söylüyorum çoçuklar için bir kapı süsü yapmak istiyorum 1 haftadır uğraşıyorum ama pek bana göre değil bu iş kesmek dikmek o minik parçaları birleştirmek off çok zormuş :) hani yapıp yapıp satanlara maşallah diyorum nasıl sabır var sizde nasıl emek veriyorsunuz istediğiniz fiyatlar az bile o keçelere ben çoçukalrıma kendi ellerimle birşeyler yapabilmeyi çok seviyorum kızımla birlikte hem eğlleniyor hem yapıyoruz şimdi bu parçaları yaptım sevgili öznur abladan gördüm bu kapı süsünü safari deniyor sanırım bu hayvanlı kapı süslerine kalıpalrını rica ettim sağolsun gönderdi ama marifet olmayınca kalıplar bi işe yaramıyor işte öznur abla :) imdaaat bana bi yardım edin ben şimdi ne yapayım nasıl bir şekil vereyim yuvarlak kesip yapıştıracaktım bu hayvancıkları ama burda büyük keçe bulamadım sadece ayrım daire yapabiliyorum sonra bu sürafa ve fili hiç sevmedim onları tekrar kesip yapıcam 1 kız 1 erkek magneti buldum ecerce den      çok güzel keçe çalışmları var bayıldım hepsine mutlaka bloguna uğrayın derim
bu baykuşları öylesine yaptım anahtarlık yada magnet oalrak kullanıcam şimdi ben 2 renk kalın keçe aldım yeşil ve krem 2 yarım daire kesip birleştirsem diyorum kız ve erkeğin eline balon yada uçurtma tutuştursam diyorum peki ismi nereye yazıcam :( ne zormuş bu keçe işi hayal gücü lazım anladım bu yoğunlukta bende kafamı toparlıyamıyorum bu hafta bitirmem laızm bu kapı süsünü tecrübeli arkadaşlardan fikirlerinizi rica ediyorum yaptıkalrımı resimledim





en sondaki aslan kaşı gözü yok daha garibim bekliyor biri beni işlesin diye :)
üst resimdeki güneşide yaptım uc kısmından bir gökkuşağı yapış kenarına iliştirmeyi düşünüyorum şuan tıkandım yapboz gibi oldu parçaları birleştiremiyorum :(  fikirlerinizi bekliyorum :)

6 yorum:

  1. bu bir hastalık yaptıkca daha cok yapmak ısteyeceksın ellerıne saglık cok guzel olmuslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok zevkli aslında ama dikme işi zorluyor özelliklede çoçukla :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık hiç iddialı değilim deme bence hepside çok güzel görünüyor sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim moral oldu bana :)

      Sil
  3. Canancım ilk deneme için gayet güzel olmuşlar ellerine sağlık... şimdi kalın keçeden bir daire kesipp bunları yerleştirdinmi tamamdır....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalın keçe büyük boy bulamadım 2 parça aldım 2 yarım daire kestim birleştirdim aslanın yüznü işledim fil yaptım gökkuşağı falan yaptım resimleyip ekliyeyim onuda

      Sil

yorumlarınız benim için değerli...