21 Haziran 2013 Cuma

Amigurumi Tırtıl Yapılışı

Çoçuklarınız için organik bir tırtıl örmeye ne dersiniz ?hem sağlıklı hem el emeği hemde size özel olacak bir oyuncak bu içine yerleştirdiğim sürpriz yumurta aparatı sayesinde salladıkça ses çıkartıyor antenleride diş kaşımak için birebir nako pırlanta ile ördüm tüylenmez merserize bir iptir. renkleri canlı ve parlak seçtimki dikkat seçsin bebekler canlı renkleri severler tırtılın boyu kuyruktan gövdeye doğru genişliyor 4-5 aylık bebekler elleriyle kolayca kavrayabilsin diye . bu tarifim çok beğenildi bir çok arkadşaımda benden sonra ördü sizde 0,12 aylık bebeklerinize yeğenlerinize veya arkadaşlarınızın çoçuklarına hediye oalrak amigurumi tırtıl örmek istiyorsanız buyrun tarife hadi bakalım kolay gelsin :)

Amigurumi renkli tırtıl tarifi

içine sürpriz yumurta yerleştirdim onun içindede boncuklar var 


resimler yeterince anlaşılır olmuştur umarım 

  • amigurumi örmeyi bilmiyor ve öğrenmek istiyorsanız forum sitemizi ziyaret edebilirsi,niz ücretsiz üye olduktan sonra sizlere orda yardımcı oluyoruz üye olmak incelemek için tık tık
  • yok ben anlamma öremem beceremem ama satın almak istiyorum diyorsanız yagmur812@gmail.com adresinden bana ulaşabilirisniz. 

11 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, yalnız benim tığ ve şiş becerim yok, sizce kolay öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. foruma eline daha önce tığ almamış olarak gelen arkadaşlarımız var şuan harika oyuncaklar örüyorlar sizide bekleriz :)

      Sil
    2. Peki bunları yün ile mi örüyorsunuz makrome ile mi?

      Sil
    3. nako pırlanta ile örüyorum ben

      Sil
  2. Çok sevimli bayıldım buna bebeğim için örebilirim...ellerine sağlık canım açıklama için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin :) Allah bağışlasın bebeğinzi :)

      Sil
  3. ellerine emeğine sağlık çok sevimli:)

    YanıtlaSil
  4. Boş vaktim olsa ne çok isterim..

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım çok şirin :)

    YanıtlaSil
  6. Bu sayilar denk gelmiyo bi yanlislik varmi

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...