1 Eylül 2013 Pazar

Cocostar muffin

 Hindistan cevizi dolgulu minik muffinler.
yapımı oldukça basit yemesi o kadar lezzetli bir tarif ki özellikle çoçuklarınız buna bayılacak. keki yerken içinden çıkan hindistan cevizi onlara güzel bir sürpriz olacak :)
 Malzemeler

  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket hamur kabartma tozu
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • Aldığı kadar un
  • İç malzemesi
  • 1 paket hindistan cevizi
  • 2 yumurta akı
  • 2 yemek kaşığı kadar pudra şekeri
yapılışı
İlk olarak kekimizi hazırlıyoruz şeker ve yumurtayı köpük köpük olana kadar çırpalım diğer malzemeleri’de ekleyip çırpalım. Kek hamurumuz hazır. İç malzeme için; yumurta akları hindistan cevizi ve pudra şekerini karıştıralım hindistan cevizini 1 çay bardağı kullanabilirsiniz yeterli olacaktır. Muffin kalıplarına 1 yemek kaşığı kek hamurundan dökelim. Tam orta kısmına 2 çay kaşığı kadar hindistan cevizli harçtan dökelim.
Şimdi tekrar yemek kaşığıyla 2 kaşık kadar kek hamurumuzdan döküp iç harcımızı gizleyelim. Muffin kalıplarına bu işlemi devam ederek hamuru bitirelim. 150 derece fırında muffinleirn piştiğinden emin olana kadar pişirelim, üzerleri kabarır bıçakla kontrol edebilirsiniz. Cocostar muffin hazır. Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım,çok güzel görünüyor,en kısa sürede deneyeceğim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hındıstan cevızıne bayılıyorum ve tabı onun mıs kokusuyla yapılan lezzetlerede.Ellerıne sağlık cok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık,yarın misafirim var.Eşim tutturdu kokostar kurabiye diye...
    Daha önce yapmıştım çok beğenmişti tadı güzel ama yapımı bir hayli zahmetliydi (benim için )...
    Onun yerine bunu deneyebilirim :)
    Gerçi cevizli incirli kek yapmayı düşünüyordum ama bu durumda iki kek olmaz...
    Ayyyy çok kararsız kaldım. :) Ne yapsam ki ?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...