15 Kasım 2013 Cuma

Kabaklı Omlet

Hiç deneniz mi?
yoksa sizde klasik omletten şaşmıyormusunuz....
Bence mutlaka denemelisiniz ben kabağı çok severim zeytinyağlısı,fırında türlüsü,salatası, dolması her türlüsünüyaparız yeriz kabağın olmazsa olmazı dere otudur bence dere otu olmadan çok lezzetli gelmiyor bana bu tarifi yapalı epey oldu evde 2 minik kabağım vardı genelde minik minik doğrar kavurup yoğurtlar salatasını yaparım. hafta sonu için kahvaltı hazırlamak için mutfağa giridğime gözüme takıldı nasıl olur acaba dedim kabakları kızartsam yumurta kırsam amaan dedim dene ve gör aldım doğradım kızarttım ohh miss gibi omlet oldu şiddetle tavsiye ederim.
Bizim minink cadı bile yedi kabaklardan :)



Malzemeler

  • 2 adet kabak
  • Dere otu
  • 2 adet yeşil biber
  • 3 adet yumurta
Kabaklı omlet tarifi
Kabaklı omlet nasıl yapılır?

yapımı
Kabakları yıkayıp halka halka keselim. Tavada alt üst ederek az sıvı yağda kızartalım. Kızaran kabakları yan yana gelecek şekilde tavaya dizelim.
Üzerine ince ince doğradığımız yeşil biberi ekleyelim. 3 adet yumurtayı bir kapta tuz ve dereotu ekleyerek çırpalım. Kabakların üzerine yumurtalı harcı dökelim. omletimiz hazır afiyet olsun......

2 yorum:

  1. patatesli ,peynirli ve sade yaparım genelde kabakla hiç denemedim,hımmmm deneyeceğim.(eşim kabak severlerden eminim beğenecektir:))
    teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...