6 Kasım 2013 Çarşamba

Pamuk gibi bir battaniye

Ömerciğin pamuk battaniyesi dut ip,koza ip, gibi değişik isimleri var bu ipin örmesi değişik ama çok kolay biz1 haftada örmüştük bunu içine beyaz pazen kumaştan astar diktik sıcak tutsun diye 5 adet ip gitti. ipin pon ponları hafif simli çok güzel duruyor ve çokda kullanışlı bir battaniye
 örgü bebek battaniyesi modeli
Bu ipin minik ponponlusuda var ama ben bu iri ponponluları daha çok seviyorum bundan 3-4 çeşitte atkım var annemler örmüştü bir ara çok modaydı:)

Size daha önce tarifini burda vermiş olduğum kremalı kahvelerimle veda edeyim.
Misafirleriniz şaşırtmak için harika bir tarif tabi kahve severler için :) sevgiyle kalın eklenecek yazılacak çok şey var ama ömercikten vakit yok :)


Tarif için tıklayın.


1 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok güzel bu ipler. 50 gr.lıklardan mı yoksa 100gr lıktan mı 5 adet. ?
    bir de sana zahmet birmiş ölçüleri yazarmısın. dükkanıma gelen birisi sormuştu o yüzden soruyorum ben battaniye örmedim hiç bu ipten.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...