7 Ocak 2014 Salı

Karton kutudan mutfak yaptık

Daha önce karton kutudan çamaşır makinesi yapmıştık kızımla burda eklemiştim ...
Bu seferde mutfak yaptık yapalı epey oluyor ama eklemeye fırsat bulamamıştım resim çek düzenle ekle derken zaman alıyor böyle :) hatta bazen hevesim kaçıyor yada unutuyorum şimdi resimlere bakarken eklemediğimi farkettim.
Kutu eve gelen bir kargo kutusunu değerlendirdik yine yapışkan kaplama kağıdıyla kapladık ön kısmını kestim fırın oldu üst kısmıda kızıma bot almıştık onun kutusunun kapağını kaplayıp silikonla yapıştırdık kürdandan askılar yaptık oraya kaşık ları falan asıyor ocak kısmına kavanoz kapağını folyo ile sarıp yapıştırdım aslında siyah elektrik bandım olsaydı etrafını çevirip ocak görüntüsü verecektim ama yoktu siyah yuvarlakalr döşeme koruyucu milyoncularda bulunuyor siz isterseniz kapak vs de kullanabilirsiniz.
Güzel ve oyalayıcı bir oyuncak oldu ve bunu yapmak sadece 15-20 dk mızı aldı :)


Nisamla'yı Facebook ta takip etmek için tıklayıp sayfamı beğenbilirsiniz:)

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım harika olmuş... hazırlardansa el emeğiyle gönlüne göre yapılan gibisi yok... Kızın çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  2. süpersiniz harika olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık güle güle oynayın :)

    YanıtlaSil
  4. Buna da çamaşır makinesindeki gibi sevinmiştir tatlı kuzum. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Artık çayımızı, pastamızı onun ocak ve fırınından (onun güzel, minik ellerinden) yeriz.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar yazınız beni sayfanıza sürükledi.uykuyla ilgili verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.biz de eşimle uykuyu sevmediğimizden uykuyu sevmiyor olabilir dediğiniz gibi.isterse saat 12de uyusun eğer sabah erken uyansa ben dert etmem ama sabah uyanamıyor.biraz daha uyumak istiyor ve onun bu hali bana işe gitmek zorunda olduğum için vicdan yaptırıyor...
    bu arada karton mutfağınız dahiyane.çok beğendim.:)) maşallah

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...