13 Şubat 2014 Perşembe

Tuvalet kağıdı rulolarından neler yapabiliriz :)

Bizim evde en çok söylenen şarkı sözüdür "Herşeyi atma kullan" :)
Meşhur tuvalet kağıdı rulolalarını bilmeyen yoktur herhalde onlarla neler yapılıyır neler bizde kızımla uzun zamandır biriktiriyoruz zaten çöpçü gibi ne varsa toplarız biz atmayız nisa'mda alıştı artık anne bunları atmayalım bununla kukla yapabilirz bununla kutu sarabiliriz falan diyor ve bunu beni çok mutlu ediyor hayal gücünün geliştiğini görmek büyüdüğünü görmekten çok mutlu oluyorum.
Bu ara bir enerji patlaması var durduğu yerde duramıyor her lafa laf her soruya bir cevap çok fena oldu çook laf yetiştiremiyoruz :)
Geçenlerde yaptığımız bir aktiviteden bu resimler gerçekten eğlendi küçüçük birşey ama o anki mutluluk eğlence harika:)

Gecen sene 1 poşet toplamıştık sonra taşındık ve kutucuklar kayboldu anneannemiz çöp sanıp atmış bizim ıvır zıvırları :) anlatamıyorsun işte bunlara ne gerek var hiç işin yok mu diyorlar bana amaç başka sevgili ailem :)

Buda saatimiz
 rulonun birazını kestik yağmur nisa boyadı resimde pek belli olmuyor kalem boya olduğu için bir daire kestik kendisi çizdi ben kestim saat kaç olsun dedim 10:00 dedi hafta sonları fox da barbie izliyorduk saat 10:00 da başlıyordu o geldi o an aklına anne barbie saati olsun dedi :) ahh fox biz ne heyecanla bekliyorduk o barbieleri neden yayından kaldırdın çok kızdık sana çoook

vee bu da uydurmasyon dürbünümüz :)
2 adet ruloyu yapıştırdık yine kalem boyalarla boyadık ve bir ip taktık uçlarından boynuna asabilmek için evde epey araştırma yaptı eğlendi :)

Meşhuuur tuvalet kağıdı ruloalarıyla neler yapılır sorusuna bir kaç cevap işte daha neler yapılıyor neler biz şimdilik bunları yaptık vakit buldukça yeni şeyler üretmeye devam

Bugün büyük bir çerçeve aldım üstü poşet kaplı alt kutuydu eve gelince açtık ben çerceveyi aldım konsola koydum baktım yağmur eline almış kutuyu annem bu benim olabilirmi neden dedim atalım onu bişeye yaramaz olurmu anne bu benim çay tepsim olabilir :o  baktım kutuya kenarlardan tutma yeri var kulp gibi gerçekten tepsiye benziyor maşalah cadıma benim aldı gitti odasına misafiri gelecekmişde :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...