27 Mart 2014 Perşembe

Havlulu Mutfak önlüğü hediyem :)

Beni tanıyan yakın arkadşalarım bilirler yeşil tutkumu. Mutfağıma aldığım herşeyin yeşil olmasına dikkat ederim perdem den tutunda havlum kaşığım,tavam, tencerem herşeyim canlı canlı olsun istiyorum. Canım arkadaşım Zübeyde ablam da bana du önlüğü dikmiş sağolsun hediye getirdi o kadar sevdim ki çokda kullanışlı önünde küçük bir havlusu var cırt cırtla eklemiş kirlendiği zaman çıakrıp makineye atıp yıkanabilir sonra tekrar yerine takılır rengi zaten bitirdi beni yeşil yeşil mutfağıma astım yemek yaparken kullanıyorum

Benim zaten sürekli bir el silme huyum vardır birşey yaparken sürekli elimi silerim tam benlik bir önlük  yani Zübeyde'nin ilk getirdiği gün Yağmur nisa taktı onu bütün gün evcilik oynadı eyvah dedim sahiplendi zor olacak almak neyseki ikna oldu benim olduğuma şimdi ben takınca yan yan bakıyor :) hani al desem kapacak kız annesi olunca evde böyle kapışmalar da çok oluyor mesela ben makyaj yapayım saç tarayayım düzleştireyim vs hep başımdadır bende yapabilirmiyimmm ben ne zaman yapacağımmm benim neden yok kaç yaşıma gelmem lazımm kaç tane rujumu parfümümü halletti gizli gizli süreceğim diye şimdi hepsini saklıyorum kıyafetlerime göz dikmesi yakındır :)


Tekrar çok teşekkür ediyorum Zübeyde ablam a burdan eline emeğine sağlık blogunuda ziyaret edin mutlaka çok güzel el işleir var tel kırma,amigurumi karakter şapkalar,bebek yelek vs neler neler

4 yorum:

  1. çok güzelmiş güzel günlerde kullan inşallah....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve kullanışlı güle güle kullan canım :) bu arada benimde mutfağımda herşey yeşil :) o yüzden ayrı bi beğendim :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel yemeklerini yaparken kullanırsın inşallah canım. Güle güle kullan.. Ben Yağmur 'umada yaparım inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canan cırt cırt detayını sevdim güzel fikir bulmuş :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...