15 Mart 2014 Cumartesi

Kaşarlı Ekmek Dolması

Yarın pazar bu tarifi bu yüzden bugün yayınlamak istedim belki kahvaltıya yapmak denemek isteyen olur.
Haızrlaması çok pratik tadı ise anlatılacak gibi değil mutlaka denemelisiniz.
Ben yuvarlak somun ekmeklerden alıp yapıp siz normal ekmeklede yapabilirisniz.
Ekmeği dilimlere böldüm alt tabanı kesmeden aralrına sıvıyağ ben 1 tanede sarımsak ezdim içine sonra aralarına kaşar sucuk doldurdum yaza doğru domates ve biberlede yapıcam mutlaka tabi yine bunun olmazsa olmazı bol taze kaşar peyniri ile beraber zeytinde eklenebilir ve sevdiğiniz baharatlar sosis,salam, hatta ketçap mayonez bile olabilir tamamen sizin damak tadınıza kalmış ama ekmekelr yerken çıtır çıtır birde yemesi çok güzel oluyor kopara kopara biz çok eğlendik yerken Yağmur nisa yı görmenizi isterdim nasıl mutlu oldu. Neyse çok övdüm tadı damağımda kalmış belli yine yapmalı :)
Gelelim Tarifimize


Kaşarlı ekmek tarifi
Fırında Kaşarlı ekmek somunu




 Malzemeler


  • 1 adet yuvarlak somun ekmek
  • Kaşar peyniri
  • Sucuk
  • Sıvıyağ
  • Tereyağ
  • Kekik
 
Ekmeği keskin bir bıçakla alt tabandan tamamen ayırmadan kare kare keselim. (Resimdeki gibi) Bir kaseye sıvıyağ koyalım içine tuz ve kekik isterseniz başka baharatlarda ekleyip karıştıralım. Fırça yardımı ile bu yağ karışımını ekmeğin aralarına ve dış kısmına sürelim.
Kaşar peynirini küçük ve ince dikdörtgenler şeklinde kesip ekmeğin aralarına dolduralım. Sucukları kesip yine ara kısımlara yerleştirelim. 180 derece fırında 15 dakika kadar fırınlayalım. Sıcak sıcak servis edin mutlaka kaşarlar donmasın.

Mutlu huzurlu pazarlar diliyorum şimdiden herkese sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...