4 Mart 2014 Salı

Kuru Börülce Salatası

Bu kuru börülceleri çok aradım burda bulamadım memleketten istedim en sonunda o kadar yapmak istedim yani bu salatayı :) Hatta memlekettede marketlerde yokmuş  aktarlardan bulmuşlar sonuçta elime ulaştı ve yaptım ben çok sevdim umarım dener ve beğenirsiniz Gün masalarında farklı salata tarifi arayanlar için de bir seçenek olabilir.

Malzemeler

  • 2 su bardağı kuru börülce
  • Konserve mısır
  • Kornişon turşu
  • Maydanoz
  • Dereotu
  • 1 adet limon
  • Pembe turp
  • Zeytinyağı
  • Tuz
 Kuru börülceleri geceden üzerini kapatacak kadar su ekleyip bekletelim. Sabah yarım saat kadar haşlayalım. (Yumuşamış olsunlar fakat dağılacak kadar değil) Suyunu süzüp soğuması için bir kaba alalım.
Kornişon turşuları ve pembe turpu küp küp doğrayalım.(turp şart değil ben istediğim için koydum ) Maydanoz ve dereotunu ince ince kıyın. Börülceler soğuduktan sonra limon suyu sıkıp zeytinyağ ve tuz ekleyin bütün malzemeleri karıştırıp servis yapın. 
limon ve zeytinyağını ekleyip bir süre börülceleri bekletirseniz içine çekeceği için çok daha lezzetli oalcaklardır aklınızda olsun.



5 yorum:

  1. çok güzel görünüyo ellerinize saglık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir salat olmuş ellerine sağlık canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Salatayı cup'ta servis etmek iyi fikir aslında, çok orijinal :)

    YanıtlaSil
  4. Görselliği 10 numara bir lezzet olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle deneyeceklerim arasında....

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...