19 Nisan 2014 Cumartesi

Bazlamadan Ağaçlar hemde peynirli :)

Kahvaltı en sevdiğim öğündür.
Hiç kalkmadan 2 saat oturabilirim yavaş yavaş sohbetle yudum yudum çay ile ahh birde balkondaysa tamam işte dokunmayın bana :)
Hafta içide mutlaka birşeyler yaparım kızımla başbaşa yeriz onuda alıştırıyorum kahvaltı önemlidir, Yumurta yenmelidir peynir ye, süt iç , off anneeee :)
Geçen bir video izledim kahkahalarla tabi sizde mutlaka izlemişsinizdir ama izlemeyenler için paylaşmak istedim. O TABAK BİTECEKKKK :)
İzlemek için tıklayın...


Bütün anneler kendisini görüyordur bu videoda eminim :)
neyse tarifimi vereyim çoçuklara peynir yedirmenin en güzle yollarından biridir süslemek benim kızım pek peynir sevmez bende böyle şeyler yaparak yediriyorum işte altı yumuşacık bazlama ekmeği üzeri peynirr süslemesi size kalmış benim kullandığım peynir otlu peynirdi eritip kullandım ama siz isterseniz krem peynir alarak kolayca sürüp yapabilirsiniz üzerini istediğiniz gibi süsleyin ben sosis koydum ortasınada yarış yumurtası yaptık (haşlanmış yumurta) sonra afiyetle yedik :)



Malzemeler

  • 1 adet bazlama
  • Krem peynir
  • Maydanoz
  • Çubuk kraker
  • Sosis

Bazlamayı bıçak yardımı ile enine ikiye ayırın. Bu iki daireyi üçgen parçalara bölün. Bir kasede krem peynir ile ince kıyılmış maydanozu karıştırın. Üçgenlerin üzerine sürün. Servis tabağına dizin.
Çubuk krakerleri alt kısımlarına yerleştirin sosis ile süsleyip Çam ağacı kanepelerinizi servis edin isterseniz dereotu ile de süsleyebilirsiniz. 


Dereotu ile süsleyince tam ağaç gibi oluyor ama ben Kızım sevmez diye yapamadım tabi siz kahvaltıya misafir geleceği zaman öyle yapın :)
 Bu arada yarış yumurta nedir onuda yazayım belki siiznde işinize yarar haşlanmış yumurtayı çoçuklar pek sevmez Yağmur Nisa yerdi ama sıkılırdı.
Halamız bir gün kahvaltıda gel bakalım kimin yumurtası kırılacak tokuşturalım dedi baktık Yağmur pek eğlendi severekde yedi şimdi hafta sonları yapıyoruz babasıyla yarış yapıp hem eğlenip hemde yiyorlar yumurta yemeyen çoçuklar için denenmeli bence :)


Afiyetle...
Mutlu Hafta sonlarıı ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...