10 Kasım 2014 Pazartesi

Kahvaltılık Resimler Tarifler

Bu akıllı telefonların çıkması hiiçç iyi olmadı tembellikten blogumu unuttum :) Aslında unutmadım ama hep aklım burda ama bilgisayar açmaya başına oturmaya yazı yazmaya vakit bulamıyorum memlekete taşındık babam(kayınpederim) rahatsızlandı ekim ayında da kaybettik malesef çok üzüldük ama elden birşey gelmiyor.
onun ardından babası (dedemiz) nı kaybettik.
Yağmur Nisa'm okula başladı Ömer Asaf büyüyor çok çook yaramaz oldu :) zaman geçip gidiyor blog arkadaşlarımı ziyaret edemiyorum ama inanın hiiç vaktim olmuyor :(
El işi yapamıyorum tabi bu koşuşturma içinde vakit olmuyor zaten Ömer le mümkün değil ama boyama yapmaya başladım kavanoz cam boyama ınstagramda sık sık paylaşımlarda bulunuyorum takip etmek isterseniz blogumun sağ tarafında var instagram adresim.
henüz yaptıklarımı resimlemedim kurdela alamadım vernikleyemedim öyle boyadım duruyorlar ama çok zevkli bir iş çok sevdimm :)

Yemek resimleri yine fırsat buldukça çekiyorum ama klasörüm öyle bir karışmış ki hangi resimi ekledim nereye gönderdim nasıl tarif yazdım yazmadımmı hepsi çorba olmuş :) neyse bir kaç kahvaltı kolajı hazırladım buyrun belki sizlerinde güzel kahvaltılarınıza fikir olur....
ilk resim közlenmiş patlıcan,közlenmiş kırmızı biber,maydonoz,kurusoğan,vedomates ten oluşan salatamız.
ikinci resim soframızdan çektiğim kare
üçüncü resim kızıma yaptığım lor peynirli yumurta çok seviyor :)
ve son resim güveçte yumurta 2 adet yumurtayı süt ile çırptımiçine peynir ekledim ve yağlanmış güveçe döktüm üzeirne minik domateslerden ekleyip 180 derece fırında pişirdim..
he bunu niye yaptım Yağmur Nisa ya değişiklik olsun diye :) bazen bıkıyor yumurtadan böyle değişik yapınca heveslenip yiyor :)

ilk resim yumurta salatası ben çok severim yeşillik olan herşey bir başka güzel oluyor
2 adet yumurtayı haşladım tamamen soğuyunca dilimledim. sıcakken dilimlerseniz dağılır. maydonoz ve dereotunu ince ince doğradım tuz, karabiber,zeytinyağı ve limon ekleyip karıştırdım.

İlk resim hellim peynirli salata Kıbrıs'a gitmiş olanlar bilirler orada meşhurdur bu peynir biz 2 yıl kaldık sürekli alırdık ve yemeğe gittiğimiz yerlerdede ikram ederlerdi geçenlerde eşimin canı çekmiş almış gelmiş yapalım diye uzun zamandır almıyorduk ama özlemişiz tost makinesinde kızarttım ben soslamadım sadece dilimledim ve kızarttım salatamızda maydonoz,dereotu ve roka dan oluşuyor biraz zeytinyağı biraz limon afiyet olsun daha ne olsun :))

ikinci resim annemin kışlık hazırladığı kavanoz kahvaltılıklardan tarifini verecektim ama telaşelerden vakit bulup ekleyemedim ee sene geçti artık seneye vaktinde yayınlarım ki yapmak isteyenlerin işine yarasın öle değil mi :) tadı nefis içinde közlenmiş patlıcan,közlenmiş biber sarımsak domates maydonoz :)

üçüncü resim geçelim salata :)
dördüncü resim fırında karışık kızartma hem kolay hem hafif hem pratik patates ,patşıcan kırmızı biber doğradım hepsini bir kapta yağla karıştırıp fırın tepsisine döktüm ve fırınladım çabuçak kızardılar ben yoğurtlayıp servis etmiştim ister sizde böyle yapın isterseniz domates sos ister sade sizin zevkinize kalmış.

son resim yine annemin sosu patates kızartması ilede nefis oluyor ketcapdan daha faydalı en azından Yağmur a ketcap niyetine verdim ama yemedi tabi :)

şimdilik bu kadar çok yazdım biliyorum :) sevgiyle kalın :)

1 yorum:

  1. acıkıyorum canan senin sayfayı gezerken ben :D harika görünüyorlar valla :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...