9 Mayıs 2015 Cumartesi

merhabalar

Merhabalar
Uzun bir ara verdim bloguma mecburi bir ara oldu .. Bu uzun aradan sonra ne yazmalıyım, cümleme nasıl başlamalıyım tarifmi eklesem yoksa yaptığım boyamalardan mı ben bilemedim bir süredir bakıyorum öyle sayfama aslında eklenmeyi bekleyen bir sürü tarif var ama nedense ben içlerinden seçipde yazı ekleyemiyorum çoğunun tarifini bile unuttum belki de :)
2 çoçuk sahibi olmak zor işmiş gerçekten insan birşeye vakit bulamıyor zaman nasıl geçiyor anlamıyorum oğlum çok hareketli kızım çok nazlı :) Rabbim sağlık versin büyüyorlar terk etmeyeceğim blogumu inşallah yazılarıma devam edeceğim ama daha zamanı var.

Bugün anneler günü anne olmak çok özel güzel birşey anlatılacak tarif edilecek birşey değil 2009 da kızım ilk doğduğunda çok özeldi benim için ilk anneler günümdü. Eşim bir çiçekle bir parfüm almıştı o yıl bana kızımdan hediye niyetine çok mutlu olmuştum, sonra ki yıllar o kadar duygusal değildi benim için ama bu yıl çok başka  kızım büyümüş okula başlamış bizim için öyle güzel bir gösteri hazırlamışlarki ve el emeği hediyeler yapmışlar sergileri vardı gittik gezdik izledik

 bana sürpriz yaptı hiç söylemedi bir kaç gündür de babasına fısır fısır birşeyler söylüyor sakın anneme söyleme diyor canımın içi bilmiyorsun ki benim en güzel hediyem sizsiniz şu hareketlerin şirinliğin bana hediyelerin en güzeli....
Kızımın gösterisinde sahnede bir yazı vardı "Bir çoçuk Doğduğunda Bir Anne Doğar" ne kadar da doğru değil mi anne olunca insan nasıl değişiyor hayata bakışınız bile değişiyor.. Rabbim anneliği isteyen herkese nasip etsin bizlerede anne gibi anne olabilmeyi nasip etsin inşallah.


Bütün annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum..
Sevgiyle kalın..



2 yorum:

  1. Cananim Allah sizi birbirinize bagislasin tekrardan hosgeldin don artik bos bos kaldi buralar :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...