20 Kasım 2015 Cuma

Baykuş Çanta (Owl Bag)

Merhabalar iki yıl aradan sonra ufak tefek şeylerle amigurumiye geri dönmeye başladım...
ilk olarak Allsocute nin baykuş çantasını ördüm.. Ne örsem diye gezerken bu çantayı gördüm çok önceden beğenip resmini kaydetmişim oyuncak örmeden önce bunu örmek istedim hem örgü çantam olur hem kızıma da çanta olur diye düşündüm ayrıca evde ip krizim var taşınırken ipler birbirine girmiş o yüzden yeni ip alasım yok bu ara ilk olarak o ipleri azaltmam gerek yeni alınca eski iplere bakmıyorum :) Bu çantaya benzer bir çok çanta modeli var google ,pinterest,instgram gibi sayfalardan bakabilisiniz Baykuş çanta modeli,owl bag ...

Yukarıda verdiğim linki tıklarsanız alsocute çantanın tarifini satıyor ben ipler değerlensin diye doğaçlama ördüm belirli bir sayısı yok..
Eğer sizde yapacaksanız size küçük bir tavsiye vereyim aynı marka ip ile örmeye çalışın mesela bu çantada benim beyaz ipim pırlanta o yuzden biraz ince geldi çok kötü durmasada çantanın dümdüzlüğünü bozdu tabi :)
Daha içine astar alıp dikeceğim şimdilik bu şekilde kullanıyoruz.
Aslında Ömer kullanıyor kaptırdık çantayı :)
Bambaşka güzelliklerle de görüşmek umuduyla sevgiyle kalın ..
Hayırlı cumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...