1 Aralık 2015 Salı

Hoşgel aralık soğuk,kar,kış :)

Dünden beri herkes hoşçakal kasım hoşgeldin aralık elveda sonbahar merhaba kış gibi paylaşımlarda bulunuyor hatta gecen ay içerisinde yaptıkları el işleirni kolajlayıp paylaşıyorlar ben aktif olamadığım için öyle çok ekleyecek işim yok işim olsada kolaj yapacak vakit bile bulamadım aslında bu resmide dün paylaşacaktım hadi olmadı sabah ekleyeyim dedim yine olmadı bu saat oldu neyse buna şükür aralık sonuna kalmadı en azından :)) bu arada bu bebeğide öreli 1 haftayı geçmişti :)

daha ekleneceklerde var bakalım ne ara ekleyeceğim resim çekmek tam bir köşe kapmaca bizim evde çoçukları yatırınca çekeyim diyorum güneş yok öğlen yapamıyorum çoçuklar var :)

neyse neyse şikayetçi değilim hareketli bir hayatım var çok şükür :)


çok sevimliler değil mi ben bayıldım :)
sarı saçlı bebeğim yeni diğer pembe saçlı olan peruklu bebeğim o da her kıyafet saçda başka bir bebek gibi oluyor :) şapka ve atkılarımız yeni onlarıda kızımın okulu için ördüm kardan adam yapacaklarmış öğretmenleri istedi biri bizim biride bir arkadaş için o örgü bilmiyormuş ona da ördüm bu yüzden..
Hazır örgü şapkalar gitmeden de bir resim çekeyim dedim :) ee aralık ayı bu şimdi herkes hoşgeldin kış diyor ama 1 ay sonra başlarız yaz yazz güneşş diye :) ben yaz ayını çok seviyorum sıcacık her mevsimin tadı ayrı tabi ama işte soğuk bana göre değil çünkü çok üşüyen biriyim :(

:)

zamanım olsa bütün gün oturup bu amigurumi bebeklerin resimleirni çekebilirim o kadar seviyorum ki
Hoşgelmişsiin kış :) aslında bembeyaz kar yağmasını özledim :)

amigurumi kardan adamla idare edelim sizlerede bu son resim veda edelim umarım beğenmişssinizdir sevgiler sıcacık günler diliyorum herkese:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...