14 Ocak 2016 Perşembe

Amigurumi Kardanadam


Kar taneler ne güzel anlatıyor birbirlerine zarar vermedende yol almanın mümkün olduğunu....

ne kadar anlamlı bir öz öyle değil mi keşke yağan karda kapatsa bütün kötülükleri içimiz yandı yine bugün birşey paylaşasım yok bu aralar ama yazmadıkça blogumu unutuyorum
Bu şapşikleri öreli epey oldu Sebahat Hanım için çıktılar yola çok şirinler öyle değil mi :)


  • facebook adresim nisamla takip edebilirsiniz..
  • İnstagram adresim nisamlanin_oyuncaklari takip edebilirsiniz
  • .mail adresim yagmur812@gmail.com mail atabilirsiniz :)sevgiler nisamladan :)

1 yorum:

  1. ne kadar güzel bir benzetme değil mi.. kar tanelerinin hikayesi..
    bu kardan adamlar evet benim, bu kırmızı başlıklı şirin kızda benim:)
    bu güzel etkinliğe iyi ki de katılmışım..
    çok sevdim çok beğendim..
    emeğine sağlık..
    sevgiler,

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...