1 Şubat 2016 Pazartesi

Küçük Defne'nin uyku arkadaşları

Merhaba blog......
Birkaçgünlük anneanne tatilinden sonra bugün evimize döndük çok şükür iki çoçuklu olunca en iyi yer insanın evi oluyor Ömercik anneanne evini talan etti :D Anneannemiz şimdi 1 hafta temizlik yapar :D aman duymasın :)))))
onlarda o kadar seviniyor ki eve neşe geliyor tabi normal günlerde iki kişiler biri el işi yapar biri maç izler sessiz sedasız otururlar biz varken hep bir hareket heran bir vukuat :)
Geçtiğimiz günlerde ailemize yeni bir bebiş daha katıldı yeniden hala oldum hemde kız halası :) minik Defne'miz doğdu çok şükür torunlar 4 oldu :)
Bu amigurumi uykuarkadaşlarını Defne için ördüm Ankara da oldukları için henüz göremedim tabi ama inşallah en yakın zamanda görürüm :)




Eee kız olunca insanın eli doğrudan pembeye gidiyor işte :)
Güzel uykuları olsun inşallah sağlıkla büyüsün prensesimiz :)
Sizde sipariş vermek isterseniz bana yagmur812@gmail.com mail atarak ulaşabilirsiniz.
sevgilerimle :)

1 yorum:

yorumlarınız benim için değerli...