9 Nisan 2016 Cumartesi

üç kız kardeş :)

Merhabalar
uzun zamandır paylaşım yapamıyorum örüyorum,pişiriyorum ama resim çekip yayınlamaya hiç vaktim olmuyor çoçuklar küçük sanırım onun yorgunluğu oluyor..
Bu kış hastalıklarda yakamızı bırakmadı evde mutlaka biri hasta biri iyileşiyor diğeri başlıyor çok şükür halimize gelip geçici hastalık bunlar ama artık o kadar yoruldum ki uykuya hasret kaldım hani bıraksalar 1 hafta yatarım :)) kızım bir haftadır çok hastaydı yüksek ateş salgın varmış bizde nasibimizi aldık şükür 2 gündür daha iyi.
Yeni tarif eklemiyorsunuz diye mesajlar aldım haklısınız yemek tarifi eklemiyorum epeydir aslında yapıyorum yeni tariflerde deniyorum ama resim çekmek aklıma gelmiyor tembellik ediyorum inşallah en yakın amanda yeni yemek tarifleride eklemeye başlayacağım bugün sizlere bir süre önce ördüğüm bebeklerimi eklemek istedim kızım rahatsızlanınca yarım kalmışlardı hatta yeşil gözlü olan hala yarım çaktırmayın ayakkbıları ve elbisesinin fırfırları yok :D turuncu saçlı kızımın ismi Merida :)) sarı elbiseli küçük bir hanıma örüldü bugün yola çıkacak yeşil gözlü sahipsiz kızım çok sevdi bu bebekleri lütfen 3 kardeş olsun diyor o yüzden yine öreceğim ona bir tanede esmen zenci bir bebek yapacağım inşallah ipçilerde ip bulmak çok sıkıntı nako pırlanta ile örüyoruz merserize bir ip olduğu için renkleri pek getirmiyorlar..
neyse ben sizi resimlerle başbaşa bırakayım sipariş vermek için bana yagmur812@gmail.com adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz veya facebook sayfamdan mesaj atabilirsiniz..













hepinize mutlu huzurlu haftasonları diliyorum sevgiyle kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...