4 Aralık 2016 Pazar

Yoğurtlu Beyaz Lahana Salatası

Kış mevsimiminin en güzel sebzelerinden biridir beyaz lahana ama birçoğumuz yemez sevmez ben hem sarmasını hemde tavuklu yemeğini çok severim salatasıda harika oluyor sizlere vereceğim tarifi mutlaka denemenizi tavsiye ederim hem pratik hem sofralarına farklılık katacak bir tarif belki lahana sevmeyen aile üyelerşniz lahana yemeye başlar :)


Malzemeler
Beyaz lahana (ben lahananın4/1 ini kullandım)
1 havuç
1 diş sarımsak
3 yemek kaşığı mayonez
3 yemek kaşığı koyu yoğurt
tuz


Lahanayı ince ince doğruyoruz
biraz tuz ilave edip yoğurun çıkan suyunu sıkarak bir kaba alın.
havucu rendeleyin.
 Bir kasede yoğurt mayonez ve sarımsağı pürüzsüz hale gelene kadar çırpın
Bütün malzemleri karıştırın tuz ilavesi yapabilirsiniz benim için bu tuz yeterli oluyor.
afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...