5 Mayıs 2020 Salı

Korona günlükleri

Sene 2020 anlat anlat bitmez günler önce birisi anlatsaydı bir minik virüs cıkacak dünya evine kapanacak güler gecer dik fazla film izliyorsun derdik 
Ama film değil gercek oldu covid19 bütün dünyayı durdurdu
İnsanlar evlerine kapandı hayat durdu mart, Nisan, mayıs daha ne kadar sürecek bilmiyoruz aşı bulunmadan hayatın normale dönmesi zor görünüyor 
Tek dileğim herşeyin biran önce düzelmesi hayatımızın normale dönmesi 
Evde zaman geçirmek günden güne zorlaşıyor bir kaç oyuncak ördüm bu aralar amigurumi dünyasında bir inek furyası var herkes inek örüyor çocuklar sütaşın reklamlarında gördükçe örmemi istediler kendimce ördüm uzun bir ara verince örmek zorladı beni ipim de yoktu karantina dan dolayı ipçilerde kapalı hoş açık olsa da gidip almama imkan yok çocuklar evde okullarda kapalı ve çocuklara sokağa çıkma yasağı var cok acık pembe pırlanta marka ipim vardı yeter herhalde diye niyetlendim ördüm çok şükür yetti pembe çilek sütlü bir ineğimiz oldu 🤭 









 Benim güzel japon gülüm bu çicek belki15 yıllık bekarken annemde ekmiştim memlekete dönünce aldım ondan kocaman ağaç oldu evin içinde 🤭
 Dışarı ekleyim diyorum ama soğukta ölürmüş saksısı yetmiyor artık babam kızıyor büyüt saksısını diyor daha ne kadar büyüteyim ki şu inşaatlarda olur ya büyük bidon neyse adı işte onlardan mı getireyim eve 😃
Ama cok güzel acıyor çok seviyorum ❤️
Bu şapşik canavarı da etkinlikte ördüm çok zevkliydi hergün bir parçasının tarifini verdiler ne öreceğimizi bilmeden ördük kurbaga falan beklerken cıktı geldi bir canavar 🤭

 Bebek ördük kilim dokuduk şu kilim tezgahını 2 sene önce almıştım Kızım sevmemişti duruyordu öyle elime geçti ipleri gecirdim oğlumda kızımda sevdiyaptılar bir kaç gün oyalandılar ☺️
Minik kızım sarı saçlısınıda örmüştüm ama resim çekmemişim 

Neler olmadı ki bu karantina da herkes evde ekmek yapmaya başladı ramazan pideleri evlerde yapıldı

 pideler, lahmacun lar, hamburgerler, 

Kuaförler, berberler kapalı olduğu için herkes evde basının çaresine bakmaya çalıştı 🤭
Anlata anlata bitiremeyeceğimiz günler yaşıyoruz inşallah hayırlısıyla atlatırız bu günleri ve eski güzel günlerimize döneriz 💕




1 yorum:


  1. https://www.beratendustriyel.com.tr/
    Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...