2 Kasım 2012 Cuma

muhallebisi ile pişen kek

bu keki uzun zaman oluyor yapalı nedense bir tülü eklemeye fırsat bulamadım sevgili Dilek hanımın blogunda gömüştüm tarifi oda mis kokulu lezeetlerde görmüş resmi gören yapıyor bu keki çekici bir kek yemeyede doyamayacaığınız bir kek özellikle bizim gibi ıslak kek browni tarzı kekleri seviyorsanız ben arasında Dr oetkerin çikolata parçalı pudingini kullandım siz istersinz hazır pudingle isterseniz muhallebi pişirerek yapabilirsiniz işte tarifimiz ..


Malzemeler

  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 paket kakao
  • 1 türk kahvesi fincanı süt
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu

Muhallebisi için 

(evde varsa pudinglede yapabilirsniz)

  • 2,5 su bardağı süt
  • 5 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 yemek kaşığı  nişasta
  • 1 yemek kaşığı  kakao
  • 1 parça çikolata
 

üzerine

beyaz çikolata 
fındık fıstık
hindistan cevizi ne isterseniz

YAPILIŞI: 
muhallebiyi pişirin veya pudingi. soğumaya bırakın o soğurken kek malzemelerimizi çırpalım dikdörtgen bir kalıba kekimizin yarısını dökelim sonra üstüne pişirmiş olduğumuz pudingimizin tamamını dökelim kalan kek karışımını pudingin üzerini kapatacak şekilde dökelim ve fırına 180 derecede pişiriyoruz sonrası mmmm afiyetle :)






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...