4 Kasım 2012 Pazar

truff

 Biz ailecek böyle lokmalık şeylere bayılıyoruz mutfak masamızın üzerinde duruyor mutfağa her giren bir lokma atıyor ağzına o kadar çok alışkanlık olmuşki masa boş olduğunda kızımda eşimde fırının kapağını açıp bakıyor acaba burda birşey var mı diye (bazen orayada koyuyorum çünkü )
truff o kadar çok truff tarifi var ki benim tarifim evde kalan kekleri değerlendirmek amaçlı kakaoulu kek yapmıştım biraz kaldı yenmiyor atmayada kıyılmazki sonra aklıma truff yapmak geldi kekleri bir kaba koydum elimle ufaladım biraz sütle ıslattım irili ceviz taneleri ekledim ve hindistan cevizine buladım sanırım güzel oldu çnkü truflar akşamın karanlığını görmediler :) benim küçüğümde anne kokum yicem diye diye midesine indirdi trufları  (lokum demek istiyor lokuma benzetti tadını )
 sizinde mutfağınızda ara ara kekleriniz kalıyor olabilir kekleri bu şekilde değerlendirebiliriz isterseniz küçük kuplara dağıtarak üzerlerine pudingte dökebilirsiniz mutfakta çareler tükenmez öyle değilmi .

bu resme hayran oldum bu nasıl bir emektir nasıl bir hayal gücü yapanın ellerine sağlık
sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...