26 Ocak 2014 Pazar

Yanardağ Pastası (şip şak pasta 15 dk da hazır )

Uzuun zamandır denemek istediğim bir tarifti ama bir türlü yapmaya fırsatım olmadı görüntü güzel ama servis nasıl olur diye misafir geleceği zaman yapmaya cesaret edememiştim geçenelrde denedim ve sonuç harika oldu içindeki krem şanti donduğu içinde keserken sorun yaşamadım rahat.a dilimlendi ben içini halleylerle hazırladım siz isterseniz petibör bisküvi ilede hazırlayabilirsiniz.

Evde sade pastaban vardı ben onunla yaptım ama orjinalinde kakaolu pastaban ile yapılıyor tarifide o şekilde ekliyorum..



malzemeler
  • 1 adet hazır kakaolu hazır pastaban
  • 1 paket krem şanti
  • 1 paket (10'lu olanalrdan) halley
  • Muz
  • İsteğe bağlı damla çikolata
  • Meyveli sos
  • Keki ıslatmak için 1-1,5 bardak süt
 
Pastabanın alt katını servis tabağına koyalım süt ile her yerini ıslatalım. Krem şantiyi süt ile çırpıp, hazırlayalı. halleyleri içine parçalayıp atalım. 1 adet muzu minik minik dilimleyelim ve damla çikolataları da ekleyip fazla ezdirmeden karıştırıp pastabanın üzerine yüksek olacak şekilde koyalım(bastırıp yaymayın).

Pastabanın üst katını 8 eşit parçaya bölelim 1 parçasını da ben iç harca dahil ettim. Biz 7 parçayı kullanacağız her bir parçayı süt ile ıslatıp resimdeki gibi aralıklı harcın üzerine yerleştirelim. dolaba kaldıralım. Meyveli sosu tarifine göre hazırlayalım. Karıştırarak soğumasını sağlayalım, dolaptan çıkardığımız pastanın üst kısmında dökelim. Aralıklardan sızacaktır, Görsellik mükemmel gerçekten 
denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun...


 

3 yorum:

  1. Harika görünüyor. Ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  2. Naptin cananimm sen ya super bu bide ben gece gece görmeyeydim iyiydi :))

    YanıtlaSil
  3. vaay nisamm seninkide nefis görünüyor..ben içini yumuşak sevdiğim için bisküvi kattım :)) halleylide güzeldir ama..ellerine sağlıkkk :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...