15 Nisan 2014 Salı

Domates Soslu Kabak Kavurma

Kahvaltıda kızartma sevenlerden misiniz?

Ben çok severim, patates,Kabak,Havuç...
Domates sosluda güzel oluyor  hep pasta,börek ,yemek tarifi vermeyelim arada böyle kolay tariflerde yazmak lazım değil mi :) bu da tarif mi amaaan demeyin görünce aklına gelip yapanlar var :)


Malzemeler

  • 2 adet kabak
  • 2 adet domates
  • 2 diş sarımsak
 Kabakları halka halka soyun. Her halkayı dörde bölün. Yapışmaz bir tavada az sıvıyağ dökerek kabaklar pişene kadar (çok sık karıştırmadan) kavurun. Domatesleri rendeleyin. Sarımsağı ezin.
 Kabaklar piştikten sonra içine domates, sarımsak tuz ve karabiber ekleyerek kısık ateşte 7-8 dakika pişirin.
İsterseniz sarımsak eklemdende yapabilir siniz sadece kahvaltı için değil akşam yemeği içinde güzel bir tercih :)

1 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.Biz de çok severek yeriz.
    ben fırında yapıyorum ( 3-4 yıldır kızartmalar hep fırında)
    normal halkalar halinde kesip bir kapta bir tatlı kaşığı yağ ve baharatlarla karıştırıp yağlı kağıda yayıyorum kızarınca hazırladığım sosuyla buluşturuyorum:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...