31 Aralık 2015 Perşembe

yılın son yazısı olsun :) Amigurumi Geyik

Yılın son gününde birde amigurumi paylaşmasamıydım yani :) bir ara hırsla başlayıp sonra yapımı yavaşlayan araya başka başka işlerin girdiği ama inatla yıl sonuna yetiştirmeyi başardığım ama bir türlü resim çekemedim meşhuuur geyiğim karşısınızda :) dışarı çıkmışkan onunda resmini çektim kış geldiği için evde resim çekmek tam bir işkence ışık yetersizliği yüzünden resimler çok kötü çıkıyor açık havada çekmek en güzel :)
şimdi sizi geyiğimle başbaşa bırakıyorum :)
Amigurumi Geyik
Amigurumi Deer

 işte böyle aşık ama miskin miskin bir geyik oldu :) kar o kadar güzel yağdıki geyiği öylece bıraktım karın üzerine resim çekmek hiç bu kadar kolay olmamıştı.
Bembeyaz bir örtü serilmiş yere hava soğuk değil yumuşak ama tabi bu karın sonrası fena asıl soğuklar şimdi başlıyor..

burnu kıpkırmızı oldu soğuktan zavallı :)


 işte böyle çok severek ördüm bu geyiği ilk gördüğümde bayılmıştım sağolsun benim öyle güzel arkadaşlarım varki hemen buldu tarifi adı bende saklı kalsın :)


yarın yeni bir yıl için, yeni birgün 2015 biter -2016 gelir zor bir yıldı bizim için bunun yanında güzelliklerde oldu tabi şükürler olsun..
Herkes yeni yıldan beklentisini yazmış bende yazayım sağlık-huzur istiyorum... ev-araba- para-pul vs vs bunların hiç bir anlamı yok ülkemiz içinde barış dolu huzur dolu günler istiyorum artık haberlere korkmadan bakabilmek bugün yine şehidimiz varmı diye içimizden geçirmemek istiyorum huzur istiyorum ülkem içinde huzur istiyorum... şimdilik hoşçakalın...


  • facebook adresim nisamla takip edebilirsiniz..
  • İnstagram adresim nisamlanin_oyuncaklari takip edebilirsiniz
  • .mail adresim yagmur812@gmail.com mail atabilirsiniz :)sevgiler nisamladan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...