15 Mayıs 2016 Pazar

Sandıklarımı Boyadım


Merhabalar yepyeni bir haftaya başladık yine zaman çok çabuk geçiyor bu aralar yada bana öyle geliyor :) 
renkli sandıklarımla geldim bugün havalar ısındıkça örgü öresi gelmiyor insanın biraz da boyama yapmak istedim bu sandıkları 5 yıl kdar önce Ardahan'dan almıştım renkleri koyu kahveydi içine takı toka vs koyuyorduk Yağmur çok seviyor bu sandıkları hazine sandığı onlar diyor içinde mücevherlerimiz var diyor :) küçük olan onun yüzüklerini dolduruyor içine prensesli kelebekli hello kıtyli yüzükleri :)
bir boy büyüğüne lastikli tokları koyuyoruz Yağmur Nisa büyüdükçe heryeri kapar oldu bana ve eşyalarıma yer kalmıyor heryerde onun takı tokaları :)

 Başlarken niyetim beyaz boyamaktı sonra düşündüm bembeyaz hoşuma gitmedi rengarenk boyasam daha güzel olur dedim zaten Kızım kullanıyor bu sandıkları pembe de boyamak istemedim heryer pembe o da sıkıyor insanı sonra farklı olsun dedim ve bu renklerde boyadım ama sonuçtan memnun kaldım :)
 Sandıkları Rich marka akrilik boya ile boyadım peçete dekupaj yaparak kenarlarını süsledim peçeteleri İKEA dan almıştım..
 pembe olan en kğçğk sanıdğımız :) yüzük kutumuz:)
 Ben en çok bu yeşili beğendim bu ara favori rengim bu :)
boyama yapmak oldukça zevkli ihtiyacınız olan malzemeler ahşap için
-akrilik boya
-ponpon fırça ve normal fırça (hobimarketlerde bulabilirsiniz)
-sprey vernik
-dekupaj için peçete veya dekupaj kağıtları



1 yorum:

yorumlarınız benim için değerli...