13 Mayıs 2016 Cuma

Amigurumi bebeğim

Ben küçükken annem el işi yapar satardı çember oyası,yelek gibi bazen derdi ki;

- kim geldi bu yeleğin üstüne bilmem bir türlü bitmek bilmiyor

 bazen de şöyle derdi;

-Sahibi huysuz heralde kaç kere söktük bi rast gitmedi şu iş :))

Çok saçma gelirdi bana bunlar inanmazdım sen beceremiyosunda mana arıyorsun diye dalga geçerdim şimdi ben oyuncak örüyorum ve gerçekten anneme hak vermeye başladım bazı bebekleri 2 günde bitiyorum su gibi akıyor işleri ve çok güzel oluyor sorunsuz ama bazılarının oyuncakları ör sök yok gözü olması yok kirpiği olmadı diye diye 1 haftayı buluyor hatta geçiyor bile bu bebek mesela o kadar çabuk ördümki rengarenk bir elbise olacaktı rastgele böyle bişey yaptım ama çok güzel oldu tabi karşı tarafın beğenmeside insano ayrı mutlu ediyor :) seve seve yolluyorum o zaman oyuncağı ama bazıları yok olmamış yok saçı yok gözü hayır çok biliyorsanız buyrun örün ben öyle kişilere oyuncak satmıyorum bunuda burdan yazayım ben bu işi sevdiğim için yapıyorum çok çok satmak gibi bir isteğim yok örmek istediğim bir çok oyuncak var eğer satacaksamda el emeğinin kıymetini bilenlere satmayı tercih ederim...

menekşeme maşallah demeyi unutmayın lütfen :) bu sene hiç çiçeksiz bırakmadı beni 


 Sandıklarıda ben boyadım bir daha ki postta onları ekleyecğim ayrıntılarıyla :)






orkidem ucunda kalan son tomurcukları canlandırıyor bu günlerde ben artık çiçeklerini dökecek derken 3 çiçek daha verecek inşallah bana :)





2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım düşüncelerine katılıyorum mana arayan oturup kendi örsün:))

    YanıtlaSil
  2. Çiçeklere masallah ^^
    Sandıklara hayran kaldım yazı bekliyorum ^^
    Şu örüp sökme işi bende çok yaygın ya takır takır örerken bir oyuncağa başlıyorum hooopp 1 ay sürünüyor. Annem de hep " kiminse aksi insanmış işleri gibi bu da rast gitmedi" der ^^

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...