23 Ekim 2016 Pazar

Waffle Tarifi


Merhabalar bahar gibi bir pazar gününden :) kış geldi nerdeyse ama havalar hala güneşli hem soğyk hem güneşli hem sıcak bir değişik havalar işte tabi bu mevsim geçişlerindne dolayı herkes hasta :) 
geçen yıl cookplustan waffle makinesi aldım sık sık evde kullanıyorum tarifini eklemeye fırsatım olmamıştı bugün sizlerle paylaşmak istedim eğer waffle makineniz yoksa tost makşnesindede yapabilirsiniz ben eskiden tost makinesinde yapıyordum tabi şekil bozukluğu oluyor ama lezzeti güzel oluyor:)
Ama sakın tavada denemeyin çünkü yumuşak pancake gibi oluyor waffle tadı vermiyor.
Ben çok karışık waafle sevmiyorum o yüzden muz ve çilek kullandım ve sade dondurma :) dondurmam Balkes :) Balıkesir'liler bilir meşhurdur Balkes'in dondurması :)

 Malzemeler

2 yumurta 
1 yemek kaşığı tozşeker
1 çimdik tuz
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket hamur kabartma tozu

üzeri için 

nutella
muz
çilek 
dondurma 
sevdiğiniz meyve ve şekerlemeler 



bu tarifi çoçuklar malzemesiz olarakda çok seviyor bazen makinede pişiriyorum öyle yiyorlar tavsiye ederim:)
denemek isteyenlere afiyet olsun efendim sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...