4 Aralık 2016 Pazar

Zürafa modeli çoçuk şapkası

Çoçuklar için yapılan bu karakter şapkalara bayılıyorum yapılacak o kadar çok çeşit var ki çoçuğunuz neyi seviyorsa o modeli yapabilirsiniz mesela örümcek adam şapkası,ayıcık şapkası,baykuş şapka,uğur böceği şapkası,arı şapkası vs vs vs akılınza gelen her şey ve her karakter o kadar çok model var ki bizim ilk şapkamız baykuşluydu yengem örmüştü hediye ikinci şapkamız ayı kardeşti :) çok sevdiğim bi arkadaşım örmüştü Ömerciğe sonra ben baykuşlu kar şapkası örmüştüm  gecen yıl da Tilki modeli yapmıştık o da kar maskesi şimdi de zürafa şapka yaptık

çoçuklarınız şapka takmaktan hoşlanmıyorsa tavsiye ederim bu şapkaları eğlenerek takıyorlar çünkü Ömer Asaf takıp herkesi korkutuyor Zürafa oldum yaprakları yiceeem diye diye geziyor evde bile oynarken takıyor apartman içinde şapkayla geziyor :)

Şimdi sırada kızım var ona yeni bir şapka başlıyorum :)
Takip te kalın paylaşacağım:)
ayrıca beni instgram ve facebook sayfamdanda takip edebilirsiniz
instgram canan_nisamla
facebook nisamla

görüşmek üzere mutlu,huzurlu bir hafta dilerim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...