16 Eylül 2017 Cumartesi

Amigurumi için ip ve malzemeleri nereden alıyorsunuz ?

Merhabalar

100 puanlık soru ile geldim yine :) internetten ipleri nereden alabilirim ? Kapıda ödeme ile alışveriş yapabileceğim site varmı kişisel sayfalardan güvenilir olanları tavsiye edermisiniz ? en çok hangi mm göz kullanıyorsunuz :)) bunlar hep bonus sorular sürekli sorulur sürekli cevap verilir ama yine sorulur birde buraya yazayım istedim google amcaya soranların yolu düşerde belki işlerine yarar

1- internet üzerinden ip alışverişi yapıyorum nako pırlanta alacaksam nakonun kendi sitesinden alıyorum stoklar sık sık güncelleniyor aradığınız rengi takip etmeniz gerekiyor mesela ten rengi her zaman stokta olmuyor yada beyaz renk gecen sene bir ara kara borsa olmuştu bu beyaz renk ipçilerde bile bulunmuyordu :D neyse ki ürettiler tekrarda rahatladık beyaz en çok kullanılan renk
 güvenilir site olarak size Hobium.comu da tavsiye ederim 1 hafta içinde siparişim ulaşıyor elime ama o sitede nakonun ipleri yok gazzal,kartopu vb ipler var makas,tığ,keçe gibi bir çok malzemede bu sitede var.
Ayrıca bu sitede ihraç fazlası ürünler bölümü var burda 5 li olarak ipler uygun fiyata satılıyor kazak ,yelek,atkı,şal vs örmek için işinize çooook yarar mutlaka takip edin..

Hobium da kapıda ödeme de mevcut bilginiz olsun...


2-Amigurumilerimde en çok 10mm göz kullanıyorum ben 10-12 mm eğer toplu göz almayı düşünüyorsanız 10-12 mm tercih edebilirsiniz

3-Kişisel hesaplarla ilgilide şunları söyleyebilirim artık çok fazla malzeme satan var bir çoğunu tanımıyorum yaseminkale ve giftbreak var ben onlardan alışveriş yapıyorum memnun kaldım şimdiye kadar bir sorun yaşamadım giftbreak sadece sorulara geç cevap veriyor yoğunluktan dolayı ama siparişi geçince paketiniz ertesi gün elinizde oluyor o kadar da hızlıdır kendisi :D

Yasemin Kale de sadece amigurumi malzemeleri var fakat giftbreak de ipliklerden tutun iğneye tığa kadar herşey var çünkü kendisinin bir tuhafşye dükkanı var Konya da Güneş Yün

Her ikisindede kapıda ödeme var


Bir soru daha cevaplıyayım Kit hazırlamıyorum İnstgramda bildiğim Dileksworld kit hazırlayıp gönderiyor kit fiyatlarınıda bilmiyorum :)


Emeksensin.com sitesinden bahsedeyim son olarak bu sitede gittigidiyor gibi çalışan bir site burada ev hanımları el işleirni satıyor alıcı kredi kartıyla satın alıyor üretici satın alınan malzemeyi alıcıya kargoluyor kargo numarasını sisteme giriyor ürün alıcıya ulaşınca ücret satıcının hesabına geçiyor tabi site %10 kar payı alıyor :) eğer sizde oturduğunuz yerden kredi kartınızla güvenilir bir şekilde çeyizlik,hediyelik birşeyler almak isterseniz bu siteyi kullanabilirsiniz.


Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...