1 Aralık 2017 Cuma

son zamanlarda bitenler

Merhabalar
tek tek resim ekleyemiyorum o yüzden son zamanalrda yaptıklarımı bir postta sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz


Bir Dişperisi ördüm sevimli kızlar için şu meşhur dişbuğdayı partilerinde kullanılabilir bu kız versiyonu tabi erkek versiyonuda örülebilir onu da nasıl yapabilir etepi iptal edip mavi bir papyon yapabiliriz mesela veya sade beyaz olabilir  ayrıca yakında minik minik dişlerde öreceğim dişbuğdayı partilerinde dağıtabilmek için bloguma çok fazla vakit ayıramıyorum çünkü iki çoçukla inanın hiç vaktim olmuyor arkadaşlarım diyor özledik tarif paylaşıyordun bakıyorduk deniyorduk bende çok istiyorum eskisi gibi paylaşmak ama resim çekmek düzenlemek paylaşmak inanın zaman istiyor
Bu sevimli tavşanımız tombiş yanaklı çok şirin oldu inşallah gittiğ yere mutluluk götürür
 sonbaharda resim çekmek ayrı bir güzel bu yıl sonbahara doyduk rüzgarsız yumuşak bir hava geçti Balıkesir'de
 benim çoook sevilen örgücü baykuşum kimselere vermeye satmaya kıyamadım sakladım ve sonra ne oldu biliyormusunuz kendisi İngiltere ye gitti... yaaa inana  biliyor musunuz ben kimselere vermeye kıyamazken ülke dışına gitti nasıl oldu bende bilmiyorum senin kısmetin orasıymış dedim yolladım:(

 Güzeller güzeli geyiğim :) haksızmıyım ama :) kendimede örerim inşallah bigün
 turuncu kolajım instgramda 10marifet için hazırlamıştım turuncuhafta etkinliği için siz beni hala instgramda takip etmiyormusunuz yoksa :) canan_nisamla   beklerim hepinizi orda daha aktifim
 Bu tilkiyide çok seviyorum :)
buuu buuu benim kasım kolajım kasım ayında ördüklerim

diğer postta şapka paylaşıyorum beklerimmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...