25 Temmuz 2020 Cumartesi

2020 çok yordu biraz gezelim

Merhabalar bloguma biraz resim ve anılar bırakmak istedim ayrıca bu taraflara gelecek olanlara fikir olur belki gezdiğimiz yerler.


Balıkesir den Ardahan'a geldik yaklaşık 22 saat sürdü git git bitmeyen bir yol benim gibi yolculuk sevmeyen yol tutan biri için kabus gibi bişy 22 saat 😀yolda dinlenmedik hem korona var diye bir yerde kalmak istemedim hem evden buzlu bişeyler götürüyordu araç dolabında onlarda erimesin diye mola vermeden gittik yollarda cok durduk ama neredeyse saat bası durdurdum eşimi 🙈 bensiz 18 saatte falan geliyor kendi aracıyla
Çocuklar sorun cıkarmadı çok şükür uyudular Sivas'tan sonra biraz sıkıldılar orasıda yakındı zaten bak dağlara bak köylere diye diye gittik işte 🤭 

Ardahan havası miss doğası miss heryer tablo gibi o kadar güzel ki 8 sene önce gelmiştim en son o zaman dan bu zamana çok değişmiş ve gelişmiş buralara gelecek olanlar hiç korkmasın herşey var üniversite açılmış evler yapılmış bir sürü yollar geniş ve güzel 
Ardahan da gezebiliceğiniz şehrin içinde Ardahan Kalesi var ama içi kapalı maalesef bakımsız dışarıdan bakabilirsiniz görünüşü çok güzel hemen önünden akan Kura nehri var onun hemen yanında park alanı var ailecek oturup zaman geçirebilirsiniz 
Çıldır Gölü var kışın buz tutar üzerinde insanlar gezer kızaklarla kayılır turistler gelir şenlikler olur kocaman göl nasıl buz tutuyor insan inanamıyor o kadar soğuk işte buralar balkonlar bile yıkayamazdık kışın hatırlıyorum yere döktüğümüz su anında buz tutardı 🤭 Çıldır Gölü şuan da çok güzel çayınızı kahvenizi alıp gidebilirsiniz

Resim eklemeye çalışıyorum ama olmuyor Blogger yeni güncelleme yapmış telefondan yazdığım için sanırım beni atıyor resim ekle dediğimde kızım youtube sayfasına video eklemişti onun linkini bırakıyorum ordan izleyebilirsiniz daha sonra resim eklemeye çalışırım. 





Ardahan a geldiğinizde Artvin Şavşat ı da gezebilirsiniz biz daha cok o taraflara gittik Karadeniz yemyeşil yolları çok fena ama daracık yollar 1 tarafınız uçurum karşıdan araba gelince ölüyorum korkudan 🤣 dişlerimi sıka sıka mahvettim🤭

Her gidişimiz bir macera oldu çok piknik alanı var Karagöl var o kadar güzel ki masal gibi içi balık dolu ağaçlar o kadar büyük ki çok güzel resimlerim var ama suan site eklemem izin vermiyor eve gidince umarım fırsatım olur ekleyebilirim kızımın videosunu ekleyeyim şimdilik ona bakabilirsiniz 


Yol üzerinde yaylalar var köy evleri var hepsi görülmeye değer 
Ardahan' dan Şavşat a giderken yol kenarında bir ayrım var orda müthiş bir uçurum var orası mutlaka dikkatinizi çeker çünkü hep kalabalık oluyor araçları yol kenarına bırakıp yürüyorlar yukarı uçurumdan bakınca ağaçlar evler 🏘 minicik o kadar güzel ki bakmaya doyamıyorsunuz ama çok da tehlikeli ben video çekmek için yaklaştım biraz eşim, çocuklar gitme gitme yaklaşma dur 🤣🤭
 Korku filmi gibi ÖmerAsaf hiç yaklaşmadı zaten cok korkuyor 

Resimsiz pek olmadı ama ne yapalım bu da böyle olsun 😊

Görüşmek üzere 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...