1 Kasım 2022 Salı

Amigurumi oyuncaklarımı Nasıl Satabilirim?

Merhabalar bugün sizlere amigurumi oyuncaklarınızı nasıl ve nerelerde satabileceğinize dair ipuçları vermek için geldim... oyuncak örmek çok zevkli renk renk iplerle figürler karakterler oluşturmak harika bir terapi insan örerken hem mutlu oluyor hem dinleniyor amigurumi sayı sayarak tariflerle yapıldıgı için de kafayı öyle meşgul ediyor ki herşeyden uzaklaşıyorsunuz ben kızım 1 yasındayken baslamıştım suan 13 yaşında 12 senedir örüyorum arada tabi ki uzun aralar verdiğim oldu özellikle oğlumun bebeklik ve çocukluk dönemlerinde öremedim. örmek çok güzel zevkli iyi hoş da satamayınca gercekten sıkılıyor insan heryer oyuncak oluyor o bebeği örüp de bir çocuga sahiplendirmek o kadar güzel bir duygu ki örenler bilir ben bayılıyorum çocukların elinde benim oyuncaklarımı görünce birde bu işin maddi yönü var tabi ip fiyatları aldı basını gitti alize cotton 33 tl mesela elyafın kilosu 65 tl gözler tane 2 tl 2,5 tl yani ortlama bir bebeğin maliyeti 50-100 tl arası tutuyor. satamayınca da örmek külfet oluyor malesef bu cok üzücü eskiden kış aylarında ipçi dükkanlarına giremezdik kalabalıktan şimdi ise bom boşlar. Amigurumi Oyuncaklarımı Nasıl Satarım ? ilk önereceğim site sizlere dolap uygulaması oalcak üyelik için herhangi bir ücret ödemiyorsunuz, satış yapmak güvenli sattıgınız oyuncaktan site yüzde 10 komisyon kesiyor mesela 100 e sattın 10 tl sini dolap alıyor oyuncak karsı tarafın eline ulaştıgında para sizin hesabınıza geciyor bu sitede mesajlada iletişim olduğu için siparişde alabilirsiniz ayrıca toplu oyuncak almak isteyenlerde size ulaşabiliyor. Dolapda tek yapmanız gereken aktif olup kampanyalaa katılmak kampanyalara katılmak için şöyle bir yol izleyebilirsiniz bebeğin fiyatını mesela 300 tl yazın size uygun kampanyaya girin mesela yüzde 50 indirim kampanyası en cok satış yapılan kampanyadr böylelikle dolabınız öne cıkar bebeğinizi 150 tl ye satmıs olursunuz zaten kullandıkca öğrenirsiniz oldukca kolay bir uygulama Başka ikinci el satış siteleri de var onlarında isimlerini yazıyorum telefonuna indirip bu uygulamalarada oyuncaklarınızı yükleyip şansınızı deneyin Gardrops bu uygulamad aDolap gibi oldukça ünlü bir uygulama sistem aynı dolap gibi çalışıyor ama bunda siz satıcıdan komisyon kesilmiyor eğer bu uygulamada satış yapabilir seniz sizin için daha avantajlı olacaktır. Bir diğer satış sitesi POSHMALL bu da aynı sistemle çalışan bir site el eişleriniz amigurumi örgü oyuncaklarınızı satabilirsiniz suan pek bilinmiyor ama son zamanlarda DOLAP uygulamasının yaptıgı kargo zamlarından dolayı insanlar bu uygulamaya yönelmeye başladı çok yakında daha aktif olacağını düşünüyorum siz şimdiden yerinizi alın derim. ZEBRAMO bu uygulamayada bakın. Ayrıca instgram sayfalarında örgü grupları oluşturuluyor onlara katılabilirsiniz hatta bazı sayfalar şehir şehir topluyor belki bulunduğunuz şehirde denk gelen bir grup olur. Bu sayfalara ulaşmak için instgramda bir sayfa açın sadece amigurumi oyuncaklarını paylaşın etiket olarak #amigurumi vb etiketleri kullanarak kendiniz görünür hale getirin aktif olun sayfanızı güncel tutun amigurumi ören sayfaları takip edin maratonlara katılın böylelikle daha çok sayfa ve kitleye ulaşabilirsiniz umarım verdiğim fikirler işinize yarar bol örgülü günler ve bol satışlar diliyorum hepinize sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...