18 Kasım 2022 Cuma

Xiaomi airfryer

 Herkese selam

Bugün sizlere haftalardır esen airfryer rüzgarında bahsetmek istiyorum.

Almak gerekli mi? İhtiyaç mı?  🙄

Benim fikrim pratik bir ürün 2 çocukla benim işime çok yarayacağını düşündüğüm için aldım gercekten de öyle oldu kısa sürede ortalığı kirletmeden yiyecekler hazırlayabiliyorum.

Bende xiaomi marka var 3.5 litre haznesi oldukcca küçük 4 kişilik aileye yeter diyorlar ama bence yetmez

Airfryer da neler pişirdim köfte denedim güzeldi tavuk mükemmel oldu mangal gibiydi lezzeti ev kokmadı 🤭  ama tavuğu önceden Marine etmeniz lazım yoksa çok lezzetli olmuyor 2 sekildede denedim

Airfryer Patates cok güzel oldu çocuklar cok begendi.

Dün sabah kızıma bayat ekmeklerden pizza yaptım o da cok güzel oldu bayat ekmekleri yumurta ile yoğurup tabana basıyorum üzerini pizza malzemeleri ile döşüyorum 15 dakika da pişti harika oldu 👍 

Tatlı olarak sufle denedik yok böyle bir güzellik 🙊🤭 7 dakikada hazır hemen size airfryer sufle tarifi vereyim 

1 yumurta

1.5yemek kaşığı şeker

1.5 yemek kaşığı un 

8 parça çikolata benmari usulü eritip eklenecek

1 tatlı kaşığı kakao

170 derecede 7dakika pişrmeniz yetiyor 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...