17 Nisan 2023 Pazartesi

En ucuz ip nerede bulunur?

 Merhabalar 🙋🏻‍♀️ sevgili örgücanlarım

#amigurumi sevdalı arkadaşlarım başlığı görünce hepiniz aaa diyip tıkladınız değil mi 🥰 hepimiz bıktık çünkü her ipçiye gittiğimizde 1 TL 1 TL artan zamlardan alize cotton gold 35 TL olmuş bir hobimiz var onuda yapamayacagız bu gidişle elyaf olmuş 80 TL o kadar çok seviyorum ki oyuncak örmeyi çocukları mutlu etmeyi ama maliyetler çok zorlamaya başladı neredeyse maliyetine örüyorum oyuncakları 😔 


Bir sürü ip markası cıktı 🤷‍♀️ lanosa alarak, alize cotton gold, yarn art jeans, peria 105 ten ahh vazgecilmezim ten de 1 numara bence ❤️ gazzal, aklıma gelmiyor o kadar cok ki ama hepsinin fiyatı birbiriyle yarış halinde maalesef ten olarak genelde peria 105 ten tercih ediyorum en son 50 gramı 16 TL ydi renkli ip olarak sarma ip almaya başladım arkadaşlarım hepinizde tavsiye ediyorum ❤️ bulunduğunuz şehirde bakın mutlaka satan vardır bir çok ipçi sarma ip getirmeye başladı çünkü eğer yoksa da internette instgramda satan tuhafiye ler var alın ordan arkadaşım kiloyla 100 grama 35 TL vermek yerine 15 TL 20 TL verin uygun fiyata örün örgünüzü 🙋🏻‍♀️ üstelik istediğiniz miktarda alabiliyorsunuz 50ngram 100 gram 1 kilo hatta motif işi çalışıyorsanız 25 gramlık bile renk renk sardırabilirsiniz 🥰

En uygun amigurumi ipi nerede? 🙄 Diyorsanız işte cevap 🤭sarma ip satan tuhafiye lerde


Sevgiyle, örgüyle kalın 🥰🙋🏻‍♀️ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...