7 Ocak 2013 Pazartesi

Susie Rogers parmaksız eldiven

Havalar soğudu artık kış tam oalrak bütün yurda geldi Başkent bembeyaz  evde olupta bu güzelliği izlemek ne büyük bir zevk Allah dışarıda çalışan ve yolculuk hastalık gibi sebeplerle dışarıda bulunanlara yardım etsin biz sıcacık evlerde gayet iyiyiz gecen sene bu zamanlar uzuun bir yolculuk yapmıştık ailemle soğukta zor çok zorr
 Bu eldivenlerden çok istiyordum 5 şişle örülüyor tabi ben örmeyi bilmşyorum yılbaşı için memleketede gidince annemden rica ettim o da gençliğinde örmüş 5 şiş ben anlamam nasıl olcak falan filan söylenirken aldım ipi şişte bulduk komşudan Filizin tarifinide yazdım kağıda oku oku ördürdüm anneme zor oldu ama güzel oldu annemde bu yaştan sonra gizli arttırmayı öğrendi sayemde :))
 mankenimde kızım oldu tabiki karın tokluğuna çalıştırıyorum onu :p
o benden daha çok sevdi eldivenlerimi büyüdükçe benim eşyalarıma ortak çıkmaya başladı işim zor galiba bu cimcimeyle :)
eğer bende örmek istiyorum diyorsanız tarifi burdan aldım örmek isteyenlere kolay gelsin 

2 yorum:

  1. parmaksız eldivenler çok daha kullanışlı oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım özelliklede çoçuklular için :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerli...