20 Kasım 2016 Pazar

penye ip ve penye ipten puset yapımı

Selam
son zamanlarda pek moda oldu bu penye ipler ilk başlarda benim ilgimi çekmedi ama baktım herkes örüyor :) konu komşu,instagram,blogcanlar,face dedim bende bir el atayım :)
3 sepet ördüm bir bebek puseti ördüm birde oyuncak sepeti başladım ama o daha bitmedi
puseti kızım için ördüm bebekleriyle oynarken kullansın diye çokda sevimli oldu :) penye iplere gelince örmesi zevkli kalın yapılı bir ip olduğu için örüdğünüz iş çabuk bitiyor ama örmesi yorucu benim kolum koptu şu puseti bitirene kadar 8 numara tığ kullandım 1 kilo kadar ip gitti bu pusete
pusetin yapılışını youtube da videolar var ordan baktım birazda kafamdan uydurdum özellikle üst kapak kısmını amigurumi tecrübelerimden yola çıkarak uydurdum :)

Ben üst kısmına tül ekledim uyudugu zaman üzerini örtüyoruz :)
ipimin devamını bulamadığım için 2 renk yapmak zorunda kaldım bu penye ipler biraz sıkıntılı oluyor o yüzden ne örecekseniz ona göre tam alın ipinizi :)



bahar gibi bir hava vardı bugün  Balıkesir de :)
resimleri bugün çektim taptaze :)
şimdilik hoşçakalın

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.İzmir de güzeldi bugün yazdan kalma kırıntılar yaşanıyor:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...